Nacházíte se:

Plánování turistických produktů

Chcete vytvořit turistickou destinaci s dlouhodobou perspektivou? Hledáte jedinečná a zajímavá řešení, která jsou zároveň šetrná k přírodnímu i kulturnímu bohatství daného místa? Chcete podpořit rozvoj lokální ekonomiky? Potřebujete na realizaci získat dotace? Pak jsme tu pro vás.

 

 3 dobré důvody, proč vytvářet turistický produkt s Nadací Partnerství:

  • Moravské vinařské stezky, síť stezekGreenways, Mikroregion Kahan, Festival otevřených sklepů. To je jen malá ochutnávka našich úspěšných turistických produktů. Využijte našich zkušeností.
  • Zcela unikátní je naše nabídka přidružených služeb z oblasti cestovního ruchu (monitoring návštěvnosti, interpretace místního dědictví, certifikace Cyklisté vítání), tak i z dalších témat (zapojení veřejnosti, šetrná doprava, vzdělávání). Připravíme pro vás komplexní balíček služeb!
  • Jsme úspěšným žadatelem v dotačních titulech. Pomůžeme najít vhodný způsob financování i vám.

 

 Nabízíme služby na míru:

  • Zmapujeme výchozí situaci (analýza současného stavu, zmapování konkurence, možnost navázat na další služby ad).
  • Identifikujeme kladné a záporné aspekty problematiky.
  • Navrhneme řešení (včetně akcí, marketingu a propagace, strategických partnerství).
  • Vyhledáme dotační možnosti.

 

'Velmi mne potěšila zpráva, že se Mikroregion Kahan v roce 2011 dostal do finále soutěže o exkluzivní turistickou destinaci pořádanou agenturou CzechTourism. Partnerství stálo u samého začátku projektu, posléze jsme pracovali i na zkvalitnění propagace.'

Luboš Kala, koordinátor služeb cestovního ruchu, Partnerství, o. p. s.

Kontakty

Luboš Kala

projektový manažer
e-mail:
telefon: (+420) 515 903 119
zobrazit profil
zavřít
zavřít